‘Pop-up mijn badkamer’ toont individualisering badkamer op ISH 2017
Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 73 seconden
Op initiatief van de Duitse vereniging voor sanitair (VDS) wordt tijdens de vakbeurs ISH 2017 het trendforum ‘Pop-up mijn badkamer’ georganiseerd. De aandacht zal zich toespitsen op de individuele badkamer en de trends die daarbij horen. ‘Pop-up mijn badkamer’ zal in de vorm van acht 3D-collages deze bevindingen tonen. ISH is ’s werelds grootste vakbeurs voor de installatiebranche, die komend jaar van 14 tot 18 maart in Frankfurt plaatsvindt.
Een individuele badkamer is volgens de beursorganisatie een badkamer waarvan de uitstraling en functies volledig zijn afgestemd op de gebruiker en de architectonische mogelijkheden. Het trendforum zal ongewone modellen van individuele badkamers presenteren in een speciale tentoonstelling tijdens de beurs. “De badkamer wordt steeds meer een ruimte waarin mensen ontspannen tijd willen doorbrengen,” legt Jens J. Wischmann uit, Managing Director van de VDS. Het selecteren van producten is een kwestie van smaak geworden. Maatwerk is tegenwoordig tot in het kleinste detail mogelijk. Technisch kan dit in de vorm van bijvoorbeeld straalpatronen in de doucheruimte afgestemd op de wensen van de gebruiker. Er zijn ook sanitairfabrikanten die klanten de uiterlijke vorm van een bad zelf laten ontwerpen. En badkamermeubels kunnen vandaag de dag in zeer afwijkende formaten worden besteld. Ook is er een bijzonder ruime keuze aan kleuren beschikbaar voor de afwerking. Vernissen, lakken, coatings, ze zijn verkrijgbaar van hoogglans tot ultra mat (vingerafdruk-proof, natuurlijk). Maar daar blijft het niet bij. Individualisme in de badkamer manifesteert zich ook in speciale licht- en geluidsmogelijkheden bijvoorbeeld.
[related_post themes=”text”]