Wie heeft het beste marketingconcept van de bouw-, vastgoed- en installatiesector?

Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 53 seconden

De inschrijving is geopend voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs. Deze prijs gaat uit naar het meest innovatieve marketingconcept uit de bouw-, vastgoed- en installatiesector. De marketingconcepten moeten scoren op creativiteit, klantgerichtheid, communicatieve uitrol en eindresultaat. Tot 12 mei staat de inschrijving open. De winnaar wordt gekozen door een professionele vakjury én professionals uit de gehele bouwkolom.

Uit alle inzendingen zal de jury 10 genomineerden selecteren. Na een elevatorpitch door de 10 genomineerden kiest de vakjury 3 finalisten die op 21 september op de BouwKennis Jaarbijeenkomst strijden om de Marketing Jaarprijs. De winnaar wordt voor 30% bepaald door de vakjury en voor 70% door de bezoekers van de BouwKennis Jaarbijeenkomst.

De prijs is in het leven geroepen met het doel om aandacht te creëren voor marketing in de bouwkolom en hiermee marketing in de bouw naar een hoger plan te tillen. De award moet marketeers en beleidsmakers inspireren en uitdagen om innovatieve marketingconcepten zo effectief mogelijk in de markt te zetten. Dit jaar wordt de BouwKennis Marketing Jaarprijs voor de dertiende keer uitgereikt.

Inschrijven voor de prijs kan hier

[related_post themes=”text”]