Hoe win je het vertrouwen van de klant?
Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 66 seconden
Donderdag 18 september 2014 vindt in Theater Orpheus de 11e editie plaats van de BouwKennis Jaarbijeenkomst. De BouwKennis Jaarbijeenkomst is de ontmoetingsplaats voor ruim 400 professionals uit de bouw- vastgoed- en installatiewereld. Dit jaar staat het congres volledig in het teken van de overgang van outbound marketing naar inbound marketing. Outbound marketing draait om het duwen van contactmomenten. Bijvoorbeeld door het sturen van bulk e-mails of het gebruik van callcenters. Ofwel, het lastigvallen van de klant. Inbound marketing draait juist om het gevonden worden door de klant. Dit kan bijvoorbeeld door het bieden van de juiste informatie of door via social media het gesprek aan te gaan. Onze sprekers behandelen op de BouwKennis Jaarbijeenkomst niet alleen het nut van inbound marketing maar ook hoe het in te zetten is.
Boudewijn Goedhart start de dag met een introductie in inbound marketing en inzicht in de laatste productie- en prognosecijfers. De volgende spreker, Paul Hassels Mönning, benadert inbound marketing vanuit het idee “alleen maar harder ‘duwen’ in verkoop werkt niet meer”. Stephan Fellinger weet als deskundige op het gebied van inbound marketing en digitale media precies hoe je het vertrouwen van de klant kunt (terug)winnen.
Ontvangst bij de BouwKennis Jaarbijeenkomst is vanaf 12.15 uur en om 12:45 uur start het programma. Meer informatie over de sprekers en het programma is te vinden op www.bouwkennisjaarbijeenkomst.nl