Sanitairfabrikant viert 50 jaar inbouwreservoir met actie: win een Mini Clubvan

Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 47 seconden

Geberit viert feest in 2014. Dit jaar is het 50 jaar geleden dat het eerste inbouwreservoir geïnstalleerd werd. Geberit, grondlegger van dit product, heeft het inbouwreservoir de afgelopen 50 jaar continu verder geïnnoveerd tot het product zoals we het nu kennen, met diverse comfortfuncties als geurzuivering, erin verwerkt. Ter gelegenheid van dit jubileum vond op de onlangs gehouden VSK-beurs de kick-off plaats van een campagne die loopt tot eind 2014. Geberits campagneboegbeeld is Nikki.

Zij heeft een probleem: er hangen vieze geurtjes bij haar op het toilet. Geberit roept alle installateurs op haar probleem op te lossen. Door niet alleen Nikki’s probleem op de juiste manier op te lossen maar ook die van klanten, maakt de installateur kans op het winnen van de hoofdprijs: een gloednieuwe Mini One Clubvan. Ga hiervoor naar de actiesite www.geberit-duofresh.nl. Elke deelnemer die hier de quiz juist beantwoordt, krijgt een ‘Fris. Frisser. DuoFresh!’ T-shirt.