Nog betere service én trainingsmogelijkheden ‘on the job’
Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 50 seconden
Om het serviceniveau naar een nóg hoger niveau te tillen en het contact met de markt te intensiveren, beschikt NIBE per 1 april jl. over een eigen serviceorganisatie. Het NIBE-team is hiertoe uitgebreid met twee Service Technicians: Albert Snippe en Edwin van Os.
Beide heren brengen jarenlange branche-ervaring mee: Albert Snippe was voorheen werkzaam bij een installateur, Edwin van Os is afkomstig van een andere leverancier van warmtepompen en boilers. Om vertrouwd te raken met het NIBE-assortiment, volgen de nieuwe Service Technicians de komende weken een intensief inwerktraject voordat ze in het veld hun meerwaarde zullen gaan bewijzen. Het werkgebied van Albert Snippe wordt Noord- en Oost-Nederland, Edwin van Os zal werkzaam zijn in Zuid- en West-Nederland.
Met het inrichten van een eigen serviceorganisatie is het nu ook mogelijk om installateurs desgewenst ‘on the job’ te begeleiden. Tevens is het vanaf nu mogelijk dat NIBE – in opdracht van installateurs – onderhoudswerkzaamheden aan installaties uitvoert. Installateurs kunnen hiertoe eenvoudig hun serviceorders aanmelden via de website van NIBE: www.nibenl.nl.