Slimmer samenwerken met serviceportaal
Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 54 seconden
Heldere, juiste en tijdige communicatie is essentieel bij het onderhouden van een goede relatie met uw klant. Het Acto serviceportaal op basis van Microsoft SharePoint, kan u hierbij helpen en geeft uw klant inzicht en overzicht in de status van de storingen, het servicecontract en de afgesproken prestaties (KPI’s). Daarnaast fungeert het tevens als portaal voor de facturen en rapportages. Alle informatie op een plek. Het serviceportaal is ontwikkeld voor uw klanten of de locatiebeheerders van uw klanten en biedt hun direct inzicht in de voortgang van de meldingen, de onderhoudsplanningen en belangrijkste servicestatistieken. Uw klant heeft direct antwoord op zijn vragen en bespaart uw interne organisatie veel tijd die anders kwijt is aan onnodig telefoon- of e-mailverkeer. Het geeft u rust en ruimte op de toch vaak al hectische serviceafdeling.
Het portaal biedt u de mogelijkheid om u te onderscheiden van andere aanbieders in de concurrerende servicemarkt. Met dit portaal biedt u uw klant een persoonlijke klantervaring met service op maat. Het portaal kan desgewenst in de huisstijl van uw klant worden opgemaakt.
Voor meer informatie: www.acto.nl