Voorselectie marketingprijs voor de bouw bekend
Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 55 seconden
De tien bedrijven die dit jaar strijden om de BouwKennis Marketing Jaarprijs zijn bekend gemaakt. Uit de inzendingen heeft de vakjury tien kanshebbers geselecteerd. Zij zullen vrijdag 24 juni via een elevator pitch de vakjury proberen te overtuigen van de kracht van hun marketingconcept. De drie best beoordeelde concepten vormen de finalisten. Op donderdag 22 september wordt de winnaar bekendgemaakt tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst in theater De Kom in Nieuwegein. De BouwKennis Marketing Jaarprijs is een nationale prijs voor marketingconcepten in de bouw. De concepten worden beoordeeld op de marketingstrategie, de toegevoegde waarde voor de klant, de propositie/positionering van het concept, de communicatieve uitrol, het onderscheidend vermogen en de gestelde doelen en gerealiseerde resultaten.
Dit de tien genomineerde bedrijven zijn (in alfabetische volgorde):
De in TBI-WOONlab samenwerkende bedrijven ERA Contour, Hazenberg Bouw en Koopmans Bouwgroep
-Facilicom, Kraaijvanger, RadarGroep en Incluzio
-Kegro Deuren
-Rockfon
-Samenwerkende organisaties Smits Vastgoedzorg, Rutges Vernieuwt, Hemubo en TBI-ondernemingen ERA Contour, Hazenberg Bouw en Koopmans Bouwgroep
-SolidLux
-Ubbink bv
-Van Wanrooij Bouw & Ontwikkeling BV
-Warmteservice
-Wavin Nederland
Een overzicht van de genomineerde concepten vindt u hier.
[related_post themes=”text”]