Vaillant brengt installatieglossy uit
Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 57 seconden
Cv-fabrikant Vaillant brengt een eigen glossy uit: VONK! Het nieuwe tijdschrift is bedoeld voor installateurs. Het ruim vijftig pagina’s tellende tijdschrift richt zich niet op techniek, maar op de mens achter de techniek. De ondertitel van VONK! luidt daarom: ‘Ode aan de vakman’. In het blad vertellen installateurs over hun drijfveren, tonen zij hun paradepaardjes en vertellen ze over zaken die hen naast het werk als installateur bezighouden. In het eerste nummer wordt een aantal installateurs tijdens hun dagelijkse werk gevolgd. Daarnaast portretteert het blad vakmannen bij het uitoefenen van hun hobby’s.
Wendy van Duijnhoven, brandmanager van Vaillant: “In de installatiebranche werken gepassioneerde vaklieden, die stuk voor stuk bijzondere verhalen met zich meedragen. Vaillant vindt het belangrijk om de mens achter het bedrijf en de techniek op een voetstuk te plaatsen. Want de mensen maken de installatiebranche en de branche zit te springen om nieuwe vaklieden. Met deze glossy willen we die mensen een podium geven, zodat iedereen kan zien hoe interessant de installatiebranche is.”
VONK! wordt in een oplage van 4500 exemplaren verspreid onder installatiebedrijven in Nederland. De digitale versie kan hier worden gedownload.
[related_post themes=”text”]