Dienstverlening technisch groothandelaar verder geprofessionaliseerd
Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 109 seconden
Als vakman verwacht u bij een bezoek aan uw groothandel zo goed en zo snel mogelijk geholpen te worden, zodat u met een tevreden gevoel direct door kan gaan naar uw klus. Om dit te bereiken is het belangrijk dat de verkoopmedewerker goed naar u luistert en precies kan achterhalen wat uw wensen zijn. Vervolgens kan hij u voorzien van een passend advies of het bieden
van de juiste oplossing. Warmteservice voldoet graag aan deze verwachting.
Opleidingscoördinator John van Dijk legt uit: “Als organisatie streven wij continue naar het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening. Wij volgen de beweging van de markt. Daarom passen wij onze dienstverlening aan, aan wat de klant vraagt. De kernwoorden die hierbij horen zijn snelheid, gemak en een goed advies. Dat wij hierop inhaken, vind ik een verbetering van onze service en dienstverlening. Door nu in te zetten op het verhogen van de kwaliteit van onze medewerkers, streven we ernaar de tevredenheid van onze klanten te vergroten. We willen nog beter doen waar het allemaal om draait: het helpen en adviseren van onze klanten.”
Het streven naar het verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening heeft zich in begin 2013 geuit in een intern verbeterprogramma voor alle Warmteservice verkoopmedewerkers. Binnen het programma vormt de praktijk de basis. Zo worden veel dagelijkse situaties als voorbeeld gebruikt om hier vervolgens van te kunnen leren. Op dit moment, een jaar later, hebben de eerste medewerkers het verbeterprogramma afgerond. Soms werd het als confronterend ervaren, maar de medewerkers vonden het vooral zeer verfrissend en leerzaam. En hoewel het verbeterprogramma nog in volle gang is, is Warmteservice al zeer tevreden met de eerste zichtbare resultaten.
Warmteservice verkoopt alle bekende merken cv-ketels, radiatoren, vloerverwarming, convectorputten, sanitair, dakbedekking en installatiemateriaal tegen vaste lage prijzen. In heel Nederland kan de vakman inmiddels terecht bij een van de 52 Warmteservice vestigingen. Wie koopt bij Warmteservice is verzekerd van professioneel advies en een groot assortiment. Kijk nu op de vernieuwde website www.warmteservice.nl. Onlangs is ook de mobiele versie van warmteservice.nl live gegaan. U vindt hier alle productinformatie, kenmerken, brochures, de voorraden per vestiging, het laatste nieuws en store locator binnen handbereik.