Ter Harmsel legt focus op sanitair met keuze voor Beter Bad
Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 43 seconden
Ter Harmsel is als nieuwe vestiging toegetreden tot de franchiseformule Bad in Beeld. “Naast alle activiteiten en producten die we aanbieden in de installatietechniek, besloten we dit jaar meer focus te leggen op het verkopen van sanitair”, motiveert eigenaar Erik ter Harmsel dit initiatief. “Hiervoor is professionele ondersteuning op het gebied van marketing ontzettend belangrijk. Door aan de sluiten bij Bad in Beeld zijn we het hele jaar verzekerd van een divers pakket aan marketingmiddelen.”
Om de klanten te kunnen inspireren op het gebied van sanitair is de winkel volledig verbouwd. “Hier hebben we de afgelopen maanden hard aan gewerkt. Bad in Beeld heeft ons hierin geholpen. Zo heeft zij ons ondersteund door het inschakelen van een architect om naast de installatietechniek, ook sanitair in de winkel op de juiste manier naar voren te laten komen”, aldus Ter Harmsel.
[related_post themes=”text”]