Heeft jouw organisatie beste marketingconcept in de markt gezet?
Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 63 seconden
BouwKennis reikt dit jaar voor de tiende keer op rij haar BouwKennis Marketing Jaarprijs uit: dé nationale marketingprijs voor het meest innovatieve marketingconcept in de bouw. We roepen daarom alle marketeers uit de bouw-, vastgoed- en installatiesector op om ook dit jaar weer mee te dingen. Ga jij de strijd aan om de felbegeerde BouwKennis Marketing Jaarprijs in 2014 in de wacht te slepen?
Heeft jouw organisatie dit jaar het beste marketingconcept in de markt gezet? En weet jouw bedrijf zich hiermee op unieke wijze te onderscheiden? Schrijf dan je marketingcase direct in voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs en krijg erkenning van een professionele vakjury en ruim 400 professionals uit de gehele bouwkolom. Winnen en genomineerd worden levert veel free publicity op binnen de uitgaven van BouwKennis en andere bladen binnen de sector. Vorig jaar eindigde Niko, met het concept ‘De Snelste Installateur’ op de eerste plaats. Misschien ben jij wel de winnaar in dit jubileumjaar!
BouwKennis is op zoek naar marketingconcepten die onder andere scoren op creativiteit, klantgerichtheid, communicatieve uitrol en eindresultaat. Scoort jouw case op al deze criteria? Schrijf je dan in! Het inschrijfformulier kun je downloaden via http://www.bouwkennisjaarbijeenkomst.nl/bouwkennis-marketing-jaarprijs/inschrijven/ . Hier vind je ook de criteria terug. Je kan je inschrijven tot vrijdag 18 mei.