Installateur start landelijke wervingscampagne
Croonwolter&dros is de landelijke wervingscampagne de MonteurMakelaar gestart. Met deze campagne richt de TBI-onderneming zich op de werving van (service)monteurs en servicetechnici. Croonwolter&dros krijgt daarbij de hulp van voormalig profvoetballer en tv-analist Theo Janssen.
Theo Janssen: “Ook mij is het niet ontgaan dat er een tekort aan vakmensen binnen de techniek is. Door als Monteurmakelaar op te treden voor Croonwolter&dros hoop ik dat er weer wat nieuwe vakmensen toetreden tot deze branche."
Boegbeeld
Daisy van den Brand, manager Marketing & Communicatie: “Theo Janssen is het boegbeeld van onze campagne die we samen met marketing bureau PROOF hebben bedacht. In zijn rol als zaakwaarnemer is Theo degene die de beste deal fikst. Want hij kan als geen ander, een goede kandidaat de overstap laten maken naar Croonwolter&dros. Theo is serieus, krijgt de dingen voor elkaar, laat zich niet afwimpelen en weet wat er te koop is in de wereld. Kortom, de perfecte partner voor deze campagne. Je zult Theo zien op billboards langs de weg, op sociale media, zelfs op de radio én op MonteurMakelaar.nl . Hier vertelt Theo voor welke profielen hij kandidaten zoekt en welke deal hij regelt voor een topcontract bij Croonwolter&dros.”
Behoefte is groot
Waarom een campagne specifiek voor (service)monteurs en servicetechnici? Harold Vreeburg, directeur HR Croonwolter&dros : “Al enige tijd is de onderhoudsmarkt een strategisch speerpunt van Croonwolter&dros. Onze aandacht voor deze markt is een succes en levert ons veel nieuwe onderhoudsopdrachten op. Waardoor binnen alle bedrijfsonderdelen de behoefte aan (service)monteurs en servicetechnici groot is. De grote landelijke campagne gaat ons helpen om deze vacatures te vervullen.”