Intergraal serviceproces
Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 68 seconden
Installatiebedrijf Spindler Installatietechniek heeft gekozen om met zowel de projecten- als service-oplossing van softwareleverancier Acto te gaan werken. Tijdens het selectieproces lag de focus op het integrale serviceproces. “De oplossing die Acto levert op gebied van servicemanagement sluit aan op onze wensen en processen”, aldus Rienstra, controller bij het installatiebedrijf. De monteurs van Spindler zullen worden uitgerust met een tablet met diverse apps, waarmee zij hun werkzaamheden kunnen uitvoeren. Ook is er gekozen voor een planningsysteem van Way2connect.
Spindler Installatietechniek is een totaalinstallateur die actief is in de woningbouw en utiliteit, zowel bij nieuwbouwprojecten als renovatie. Het bedrijf zocht een nieuwe, bedrijfsbrede, software-oplossing. “Ons huidige systeem voldeed niet meer aan de eisen van deze tijd. Met Acto hebben we een partij gevonden die zorgt dat wij klaar zijn voor de toekomst en mee kunnen, of zelfs voorop kunnen lopen, met de nieuwste ontwikkelingen in onze branche op het gebied van ICT”, aldus Fons Rienstra.
Ook het artikelbeheer is een belangrijk selectiecriterium geweest voor Spindler. Rienstra: “Acto heeft van oudsher veel ervaring met artikelbeheer en heeft daar in de loop der tijd diverse oplossingen voor ontwikkeld die nu ook Spindler zullen gaan helpen om het artikelbestand dagelijks up-to-date te hebben.
Spindler heeft gekozen voor de ActoSprint implementatiemethodiek, waarmee de software, op basis van de best practices uit de installatiebranche, snel kan worden geïmplementeerd.
[related_post themes=”text”]