Jubilerend Bad in Beeld vernieuwd logo en huismerk
Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 53 seconden
Het samenwerkingsverband voor zelfstandige ondernemers in de badkamerbranche ‘Bad in Beeld’ bestaat 10 jaar. Bij deze franchiseformule zijn momenteel 46 vestigingen aangesloten. De formule is gericht op het middensegment van de badkamerbranche. Bad in Beeld helpt zelfstandige sanitair ondernemers om hun onderscheidende kracht ten opzichte van de lokale concurrenten te vergroten. Het jubileum was aanleiding om een nieuw logo en huismerk te laten ontwerpen. Het nieuwe beeldmerk is de start voor een vernieuwde online aanpak, waarbij inspiratie en oriëntatie een centrale rol spelen.
Ondernemers die zijn aangesloten bij Bad in Beeld kunnen hun inkoopkracht bundelen, wat hen in staat stelt om competitieve prijzen in de markt neer te zetten. Ook biedt Bad in Beeld consumentengaranties die gecommuniceerd worden richting consumenten. Daarnaast biedt Bad in Beeld haar leden diverse marketingdiensten aan met behoud van eigen identiteit.
Het nieuwe huismerk BRON moet voor onderscheidend vermogen op de winkelvloer zorgen. BRON is exclusief verkrijgbaar bij de Bad in Beeld ondernemers en bestaat uit een lijn producten die de komende periode bij de ondernemers in de showroom te zien zijn.