Marketing voor installatiebedrijven

Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 95 seconden

boek_3D_VanMakenNaarRakenEen goed product leveren of een goede dienst hebben is anno 2015 niet meer genoeg voor succes. De maatschappij is veranderd, de branche verandert. Als installatiebedrijf heb je te maken met andere eisen en verwachtingen dan 5 of 10 jaar geleden. En dat zet zich in de toekomst door. We gaan van een aanbieders- naar een vragersmarkt. De klant heeft het voor het zeggen en de eisen die de klant stelt komen velen malen hoger te liggen. Om daar een goed antwoord op te geven krijgen we nieuwe rolverdelingen.

Als organisatie is het van essentieel belang om te weten welke rol je in de toekomst speelt. Welke kant kun je nu met je organisatie op om een continue stroom aan mooie opdrachten binnen te krijgen? En niet te vergeten, daar ook een goed rendement op te behalen? Welke waarde lever je en is daar echt vraag naar? Belangrijke vraagstukken die op het terrein van marketing liggen. Maar hoe maak je nu zo’n analyse en wat betekent het vervolgens?

Met marketing zoals we die kenden, een oplossing bedenken zonder de klant te betrekken, een advertenties plaatsen, een folder maken, gaan we het echter niet meer redden. Maar wat werkt wel en wat werkt niet? Moet je als organisatie iets aan communicatie doen of is het verspilling van geld?

Het nieuwe boek van Marjet Rutten (onder andere Van Yab Yum naar Dim Sum en Van ‘kan nie’ naar passie) geeft antwoord op die vragen en helpt je stap voor stap op weg om de voor jou meest effectieve strategie uit te rollen. Uiteraard inclusief tientallen slimme voorbeelden uit sector. Het boek verschijnt in november en is nu met korting te bestellen in de voorverkoop voor € 25 in plaats van € 39. ‘Van Maken naar Raken: een gezonde organisatie door de klant centraal te stellen’. Een boek dat je helpt om succesvol te zijn en te blijven.

Voor meer informatie:  www.vanmakennaarraken.nl