Marketingrapport Installatiebranche W-sector 2014
Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 47 seconden
Van Es Marketing Services heeft een uitvoerig onderzoek uitgevoerd onder werktuigbouwkundige installatiebedrijven in Nederland. De onderzoeksresultaten zijn gepubliceerd in het gisteren verschenen Marketingrapport Installatiebranche W-sector 2014.
Het Marketingrapport Installatiebranche W-sector 2014 biedt een actueel en compleet overzicht van het inkoopgedrag, de leveranciers, het mediagebruik en de ontwikkelingen in de werktuigbouwkundige installatiebranche in Nederland.
Het oriëntatie- en inkoopgedrag van de installatiebedrijven wordt helder in beeld gebracht. Voor producent, groothandel en branche gerelateerde organisaties is het van essentieel belang om de doelgroep succesvol te kunnen benaderen. Het rapport is de ideale blauwdruk voor uw marketingbeleid. Het onderzoeksrapport telt 57 pagina’s op A4-formaat in kleurendruk en is Nederlandstalig. Bij diverse thema’s worden de onderzoeksresultaten vergeleken met de voorgaande edities van het onderzoek in de jaren 2001-2012. Hierdoor bent u in staat om in te spelen op de actuele trendmatige ontwikkelingen in de branche.
Meer informatie over het Marketingrapport Installatiebranche W-sector 2014 vindt u op www.marktdata.nl