Markt beoordeelt Intercool als bovengemiddeld klantvriendelijk
Intercool scoort in het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek van Bouwkennis beduidend hoger dan het marktgemiddelde. In alle categorieën scoort de leverancier van het merk Toshiba erg goed. De hoogste scores zijn gehaald voor betrouwbaarheid, het nakomen van afspraken en de klantvriendelijkheid. De BouwKennis Marketing Score Card is een jaarlijks terugkerend onderzoek dat onder meer inzicht in klanttevredenheid biedt. In dit onderzoek wordt op twaalf aspecten de tevredenheid van E- en W-installateurs en adviseurs ten opzichte van de producten en diensten van fabrikanten gemeten.
“Dat we zo goed scoren, verbaast me niet”, vertelt Jeroen van Kaam, algemeen directeur van Intercool. “We behandelen onze klanten en relaties zoals we zelf ook graag behandeld worden: eerlijk, no-nonsense en sociaal en met oog voor onze omgeving. Al sinds de oprichting van Intercool in 1973 staan eerlijkheid, openheid en toegankelijkheid voorop.”