Sanitairfabrikant toont innovaties dit jaar online

Vanwege de coronapandemie presenteert Geberit haar innovaties dit keer online. De sanitairfabrikant toont haar nieuwste producten wel in een fysieke beursstand, om zo realistisch en praktijkgericht mogelijk over te komen. Zakelijke partners van Geberit kunnen zich vooraf registreren voor het evenement dat van 7 t/m 9 april plaatsvindt.

“In het kader van de Innovation Days nodigt Geberit loodgieters, sanitairmonteurs, architecten, interieurontwerpers, adviseurs, aannemers, projectontwikkelaars, retailers, groothandelaren en alle overige geïnteresseerde zakelijke relaties uit om deel te nemen aan deze ervaring,” vertelt Martin Baumüller, Hoofd Marketing en directielid van de Geberit Groep. “Het evenement is te volgen via live streaming vanuit een fysieke stand. Dankzij de mogelijkheid live te chatten tijdens dit digitale evenement kan er ook tussen Geberit deskundigen en klanten persoonlijk gecommuniceerd worden.”

Breed scala aan onderwerpen
Het driedaagse evenement - de Geberit Innovation Days - biedt informatie, kennis en discussies op het gebied van zeven vrij te kiezen onderwerpen. De presentatie van elk afzonderlijk onderwerp duurt ca. 20 tot 25 minuten, waardoor deelnemers deze gesprekken kunnen inplannen in hun persoonlijke agenda. De presentaties worden online gestreamd, rechtstreeks vanuit 'House of Geberit'. De modules bieden in compacte vorm productinformatie en praktische kennis met een gespreksleider en korte video’s en animaties.

Individuele planning
De bezoeker kan de agenda zelf online plannen, afhankelijk van de onderwerpen die voor hem of haar interessant zijn. Een overzicht van de onderwerpen en de tijden van alle modules is te vinden op www.innovation-days.geberit.nl. De gewenste modules zijn te selecteren en aan je persoonlijke agenda toe te voegen door er op te klikken. Ter herinnering aan de geboekte data en tijden wordt een e-mail gestuurd. Op elk gewenst moment, ook achteraf, kunnen er wijzigingen aangebracht worden in de gemaakte selectie.

Onderwerpen
De volgende onderwerpen komen aan bod:
-Welkom en nieuws: een compact overzicht van alles wat Geberit in 2021 op de markt brengt.
-Waterstroom: nieuwe producten op het gebied van leidingsystemen en inbouwreservoirs.
-Designvrijheid: designinnovaties die in de badkamer een vrijheid bieden voor een individueel ontwerp.
Oplossingen op maat: hoe persoonlijk comfort in de badkamer kan worden verbeterd en hoe er voor extra hygiëne en ruimte gezorgd kan worden.
-Heerlijk fris: welke douchewc is de juiste keuze voor welke badkamer?
-Tijd voor touch-free: bewegingsgevoelige oplossingen voor extra hygiëne in sanitaire voorzieningen.
-Digitale diensten: hoe Geberit zijn partners ondersteunt bij planning, verkoop en installatie met behulp van apps en digitale hulpmiddelen.

Wat kunnen we verwachten van een digitale ISH vakbeurs?

Elke twee jaar verzamelt de installatiebranche zich in Frankfurt op de internationale vakbeurs voor HVAC en water, ISH. Ook dit ...

Inbouw sanitair

Maximale installatie-efficiëntie en planningsvrijheid. Het zijn de belangrijkste voordelen van de sanitaire inbouwbox, die iedere zichzelf respecterende sanitairfabrikant inmiddels op ...

Uitbreiding assortiment douchevloergoten

Een hedendaagse badkamer toont een variatie aan materialen, kleuren, structuren en afwerkingen. Glanzend chroom wordt steeds vaker vervangen door nieuwe ...

Geberit komt met een vloerstaande douchewc

Oudere wc’s en badkamers zijn vaak nog voorzien van een vloerstaand closet. Voor wie niet de hele toiletruimte wil vervangen, ...