Unica wil leren denken en handelen als een startup
Gemiddelde leestijd voor dit bericht is 73 seconden
Technisch dienstverlener Unica en Startupbootcamp zijn een partnership aangegaan. Partners van Startupbootcamp voorzien veelbelovende startups onder andere van kennis en toegang tot hun netwerk. Arjen Leenhouts, CEO van Hellemans Consultancy (onderdeel van Unica): “Unica omarmt disruptieve (zich snel tot iets groots ontwikkelende) technologie vol overgave. De weg voorwaarts begint met het open staan voor innovatie die bestaande modellen op z’n kop kan zetten. Deze partnership maakt me dan ook trots. Wij kunnen als organisatie leren denken en handelen als een startup. De ‘can do’ mentaliteit is enorm inspirerend. Veelbelovende organisaties kunnen we verbinden met ons netwerk. Ook is het enorm inspirerend om bovenop de laatste trends en ontwikkelingen te zitten en deze kennis en ideeën te delen met onze partners.”
Patrick de Zeeuw, co-founder van Startupbootcamp: “Duurzaamheid, innovatie en ondernemerschap zijn voor Unica en ons belangrijke waarden. Net als de startups die zijn geselecteerd voor het Startupbootcamp-acceleratorprogramma E-commerce, streeft Unica er naar om mee te bouwen aan een betere toekomst. Hierbij gebruikt Unica innovatieve en technologische oplossingen. Dit partnership is voor Unica een geweldige kans om mee te draaien in het startup ecosysteem, en voor startups is het fantastisch om lessen te leren van een gevestigde marktleider.”
Unica is met 14 vestigingen, 10 gespecialiseerde bedrijven, 3 regionale projectenbedrijven en circa 1.850 medewerkers een grote zelfstandige technisch dienstverlener in Nederland. Startupbootcamp is opgericht in 2010 en is met een mentor- en alumni-netwerk in meer dan zestig landen de nummer 1 accelerator buiten de USA.
[related_post themes=”text”]